Zdrowe zęby Lublin Dentysta

Oliwia Tomkiewicz

Anna Solecka

‼SZANOWNI PAŃSTWO‼
▶ W ZWIĄZKU Z PANUJĄCĄ EPIDEMIĄ KORONAWIRUS (COVID-19), PRAGNIEMY POINFORMOWAĆ, ŻE DLA BEZPIECZEŃSTWA NASZYCH PACJENTÓW ORAZ SWOJEGO, GABINET STOMATOLOGICZNY JEST ZAMKNIĘTY DO ODWOŁANIA.
▶PRZYPOMINAMY RÓWNIEŻ, A WRĘCZ APELUJEMY!
ZACHOWAJMY ZDROWY ROZSĄDEK, ZACHOWAJMY WSZELKIE ZASADY HIGIENY I PRZEDE WSZYSTKIM #ZOSTAŃWDOMU ! PRZECZEKAJMY TEN STRASZNY CZAS W DOMU, ZADBAJMY O SIEBIE I SWOICH BLISKICH!
BYWAJCIE ZDROWI I UWAŻAJCIE NA SIEBIE!

Szanowni Pacjenci,
Pragniemy Państwa poinformować o wznowieniu pracy gabinetu stomatologicznego. W związku ze stanem pandemii w naszym kraju dostosowaliśmy gabinet do zaleceń odnośnie bezpiecznego leczenia naszych pacjentów.
Personel gabinetu wyposażony jest w odpowiednie środki ochrony osobistej - kombinezony, fartuchy, gogle, maski ffp3, przyłbice ochronne. Po każdej wizycie wszystko zostaje dokładnie zdezynfekowane, sprzęt jednorazowy jest odpowiednio utylizowany, sprzęt wielorazowego użytku jest sterylizowany w odpowiedni sposób, a lekarz zmienia odzież ochronną przed wizytą następnego pacjenta.
Ze względów bezpieczeństwa przed wejściem do budynku prosimy o kontakt telefoniczny/skorzystanie z domofonu w celu przeprowadzenia wywiadu epidemiologicznego. Wszystko to jest robione dla spełnienia najwyższych norm bezpieczeństwa.
Ochrona Państwa i naszego zdrowia jest dla Nas najważniejsza.
Twoja Stomatologia

Zadbamy o Twój

piękny i zdrowy uśmiech

Endodoncja : Leczenie kanałowe w Lublinie

Stomatologia

dziecięca

Endodoncja

Leczenie kanałowe to często ostatnia deska ratunku w ratowaniu zęba. Ten rodzaj terapii jest odrębnym działem stomatologii znanym pod nazwą endodoncja. Kanałowe leczenie zęba pozwala na uniknięcie usunięcia zęba i zachowanie go jeszcze przez długi czas, dlatego też nie należy bać się tej formy leczenia, tylko korzystać z niej w sytuacji, gdy jest ono niezbędne.

Zabieg leczenia kanałowego zęba jest w konieczny, kiedy bakterie dostały się już do miazgi zęba, to jest miejsca, gdzie ulokowane są nerwy i naczynia krwionośne odpowiedzialne za procesy życiowe zęba. Powstały proces zapalny musi być jak najszybciej wyeliminowany. Wymaga to zastosowania skomplikowanych działań pozwalających na wyleczenie zęba, to jest leczenia kanałowego (endodoncja).

Nowoczesne sposoby leczenia kanałowego

Współczesna stomatologia umożliwia skuteczne leczenie zapalenia miazgi zęba. Endodoncja wypracowała zaawansowane narzędzia oraz procesy, które powszechnie znane są pod nazwą leczenia kanałowego. Celem tych działań jest usunięcie chorej miazgi oraz zupełna redukcja bakterii i drobnoustrojów, które powodują procesy zapalne. Eliminując je z organizmu zapobiega się rozprzestrzenieniu infekcji.

Leczenie endodontyczne (kanałowe) odbywa się w znieczuleniu. Po otwarciu komory zęba następuje usunięcie zmienionej chorobo miazgi. Następnie stomatolog opracowuje kanały, dezynfekuje je i osusza. Tak przygotowany kanał zostaje wypełniony biozgodnymi materiałami, ząb następnie zostanie zaplombowany. Proces leczenia odbywa się przy stałej kontroli radiologicznej.

Przyczyny zakażenia zębów

Główną przyczyną wystąpienia zmian zapalnych w miazdze zęba prowadzących do konieczności zastosowania leczenia kanałowego jest próchnica i powodujące ja bakterie oraz drobnoustroje. Próchnica początkowo niszczy zewnętrzną część zęba, a lekceważona przedostaje się go jego głębszych warstw obejmując miazgę. Wtedy też konieczna jest natychmiastowa reakcja i zastosowanie leczenia w celu uniknięcia poszerzenia się stanu zapalnego, który może być niebezpieczny w skutkach.

Zdecyduj się na leczenie kanałowe w naszym gabinecie!

Leczenie kanałowe to bardzo często jedyna opcja w doprowadzeniu zęba do zdrowego stanu. Endodoncja nie należy do przyjemnych zabiegów, jednakże przykre doznania można zminimalizować dzięki doświadczeniu lekarzy i użyciu najnowocześniejszych metod oraz sprzętu stomatologicznego.

Decydując się na kanałowe leczenie zęba dobrze skorzystać z usług najlepszych specjalistów. Profesjonalni dentyści z gabinetu Twoja-Stomatologia wykonują skuteczne leczenie endodontyczne z wykorzystaniem nowoczesnej technologii. Zabieg jest bezbolesny i gwarantuje zdrowe zęby. Dodatkowym atutem jest atrakcyjna cena leczenia kanałowego w gabinecie Twoja-Stomatologia. Nie zwlekaj i zadbaj o swoje zęby już dziś.

Wykonywane zabiegi :

Czynne : Pn - Pt : 9:00 - 20:00

Sob : 9:00 - 14:00

Twoja Stomatologia

Adres: Jana Sawy 10/09
20-400 Lublin

dentysta lublin

Chcesz się umówić na wizytę?

Zadzwoń do nas !

Anna Solecka - tel. 605 988 614